úterý 25. listopadu 2014

Recenze: Baby Lips od Maybelline New York

Ahojky, mám tu pro vás další článek, bude to recenze na balzámy Baby Lips. S recenzí na ně jsem nejspíš pozadu, ale doufám že vám to nevadí :))



Já vlastním 3 a to Pink punch, Cherry me a Mint fresh.
Odstínů je u nás 6 z toho 3 barvené a 3 nebarvené (nebarvené mají spf.20).
Cena 1 balzámu se pohybuje okolo 70 Kč.

Teď už ke každému jednotlivě.

Pink Punch
Tento balzám má moc hezkou růžovou barvu až trochu nepřirozenou. Jeho pigmentace je dobrá. Hezky se nanáší ale moc dlouho nevydrží. Krásně voní po ovoci.





Cherry Me

Má krásnou vínovo-červenou (nejsem moc dobrá v popisování barev :D) barvu. Pigmentace je o trochu horší než u Pink punch, ale s výdrží je to tak nastejno. Voní po třešních (nečekaně :D)


Fotka trochu zkresluje odstín :(




Mint Fresh
Tento balzám nebarví a příjemně hydratuje. Na rtech vytváří pocit jako když si dáte mentolovou žvýkačku nebo když vám v zimě "mrznou" rty. Voní nádherně po mátě.


                            


Shrnutí
+pigmentace u barvených balzámu
+ spf. u nebarvených
+ příjemná hydratace u všech
+ obal
+ množství


- výdrž
- odpovídají obyčejným balzámům (nechápu proč byl kolem nich takový BOOM)

Celkový dojem je dobrý a já jsem s nimi spokojená.


A JAKÝ MÁTE NA BABY LIPS NÁZOR VY? Podělte se o něj v komentářích :))

5 komentářů:

  1. ja som s baby lipsom spokojná :) používam ho už vyše roka :)
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  2. Sice mám jeno jeden ale čekala sem od nich víc :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež nechápem prečo ten povyk okolo nich a to ich ani nevlastním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nechápu. Čekala jsem že to bude nějaký zázrak, když se o nich tolik mluvilo... Bohužel není.

      Vymazat