sobota 21. června 2014

Jsi tlustá/vychrtlá...

Lidi kteří soudí ostatní podle váhy to nemají v hlavě v pořádku!!! Pokud vám tohle někdo napíše, nedělejte si z toho nic. Ten člověk mrhá svým časem aby vám napsal...
A hlavně nezáleží na tom jaký je člověk zvenku, ale jaký je zevnitř! Je jedno jestli je člověk moc hubený, nebo trochu při váze...kostru mají stejnou.

Je to věc každého jakou má postavu a ostatní by se mu do toho neměli míchat... Pokud tedy nezachází do extrému.

Někdo (např. já) s tím ani nic moc udělat nemůže.Já můžu sníst tolik jídla kolik budu chtít a nepřiberu. Což je problém protože podle mě a pár lidí jsem vyžle.


Pokud budete hatovat lidi s malým sebevědomím můžete je dovést až k anorexii/obezitě. To opravdu chcete? Vážně? Chcete aby potom vypadali nějak takhle?

Lidi s malým sebevědomím vám ty lži lehce uvěří a kvůli vám se změní. Než se někomu rozhodnete napsat že je tlustý/vychrtlý zamyslete se !!!

Doufám že jsem se dobře vyjádřila a tento článek pomohl!

3 komentáře: