pátek 17. dubna 2015

"Chci slávu pro svůj blog a tvé problémy mě nezajímají"

Ahoj, přináším vám nový článek. Chtěla bych ze vyjádřit k tomu, co většinou vídám ve facebookových skupinách pro blogerky. Sama jsem členkou hned několika takových skupin a viděla jsem to snad ve všech.

Předem chci upozornit, že nechci házet všechny blogerky do jednoho pytle (i když to tak možná bude vypadat), ne všechny blogerky tohle dělají :)

Já si vždycky myslela že blogerky si mají pomáhat, no asi jsem se pletla. Poslední dobou si začínám všímat nehezkých skutečností ve výše jmenovaných skupinách.

Např. Slečna napíše,že by chtěla s něčím poradit. U příspěvku má sotva 4 komentáře.
          Slečna napíše, že se nudí a chce, abyste jí do komentářů dali odkaz na váš blog, že si ho ráda přečte. U příspěvku má 70 a víc komentářů.


Už víte na co narážím? 

Proč jsou některé blogerky v dnešní době tak neochotné a nechtějí pomáhat ostatním? Proč jim jde jenom o propagaci jejich blogu? 

Na tyto otázky vám bohužel neodpovím, sama na ně neznám odpověď.
Já když blogerce dokážu poradit, tak proč bych jí neporadila. Máme si přece pomáhat.
Už se mi dokonce stalo, že jsem si s něčím ohledně blogu nevěděla rady, a tak jsem v jedné skupině prosila o pomoc. Neodpověděl mi nikdo a neřekla bych, že to byla nějaká těžká otázka, na kterou by nikdo neznal odpověď.

To by bylo asi tak všechno, co bych k tomu chtěla napsat.

A co vy? Už jste s něčím takovým setkaly? Nebo si myslíte že jsem úplně blbá a že tu píšu nesmysli?








14 komentářů:

  1. Taky jsem si tohohle všimla, ale tak například já odpověď na jejich otázku, která se většinou týká HTML a designu.. neznám :/ ..
    Ale taky si myslím, že by si blogy měly pomáhat a tak.. Určitě tohle není nesmysl :)**

    OdpovědětVymazat
  2. V těch skupinách se taky nacházím a až se opravdu stalo, že jsem pomoc nedostala ale naopak když jsem napsala o blogy tak tam bylo najednou plno odpovědí.Je mi to docela i líto a někdy mě to fakt štve když člověk má problém aka. na život a na smrt a nikdo mu nepomůže! (dělám si srandu až tak vážný to snad není :D )
    Já bych někdy strašně ráda pomohla, jenže já jsem na takovéhle činnosto ohlědně HTML, designu a nějaké kódech úplně marná tak raději držím odstup ! :D

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to dokáže naštvat.
      Máš moc hezké a výstižné články :)

      Vymazat
  3. Ja sa v žiadnej takej skupine nenachádzam, ani som nevedela, že také vôbec sú. Určite je to však veľmi dobrý nápad, ak niekto potrebuje rýchlo pomoc, ale ak to tam funguje takto tak som asi aj rada, že tam nie som. Ja mám zatiaľ dobré skúsenosti, vždy mi pomohol ten na koho som sa obracala, čo sa týka blogosféry. A dúfam, že som ja nikoho nikdy nejak neodbila. :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se tam najdou ochotné blogerky, které rádi pomůžou, ale moc jich tam není :(

      Vymazat
  4. já když můžu tak pomůžu, ale většinou je to mimo rámec věci, které mám v malíčku no ... ale taky jsem si tohohle chování všimla a hrozně mě to štve... jinak na tvém webu bych asi nic neměnila je pěkný ... možná to pozadí bych zkusila najít větší formát fotky ať to není tak kýčovitě dookola opakované, ale to je maličkost :) Jinak se mi tvůj "blogerský koutek" :D moc líbí

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovídám na tvou výzvu z FB.

    1) Pozadí - ten obrázek růží je příliš malý a předěl mezi jednotlivými obrázky je sakra vidět.
    2) Osobně bych uvítala kreativnější názvy rubrik.
    3) Jazyk - pozor na chyby! Buď klidná, chyby, jaké tady máš, dělají i lidé přes 20, ale i tak by neškodil ruměnec na tváři, když napíšeš "nesmysli".
    4) Prosím, žádné krátké "What´s news". Raději deset tématických článků, než jeden, v němž napíšeš, co se chystáš napsat.

    Každopádně s článkem výše souhlasím. Blogeři jsou od toho, aby si radili. Že někdo vnímá svůj blog, a tudíž i sebe, za středobod světa, s tím nic nenaděláš a akorát ti to dá signál o člověku samotném, což je pozitivní stránka věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za rady :)
      Většinou se snažím kontrolovat článek, jestli v něm nejsou nějaké chyby, ale tohle jsem nějak přehlédla :D

      Vymazat
    2. Já si také občas rvu vlasy z hlavy, co to mé prsty provedly s češtinou :-D

      Koukám, že jsi změnila pozadí. Už se o hodně více hodí k celému vyznění blogu, gratuluji ke šťastnému výběru. A propos jak jsi s tím spokojená ty?

      Vymazat
    3. Taky se mi zdá, že se to k tématu blogu hodí více. Podle mě už nejdou tak moc vidět ty předěly :)

      Vymazat
    4. Kdybys mi neřekla, že je tam předěl, tak si toho ani nevšimnu.

      Jinak není špatné potom na pozadí blogu hledat obrázek třeba přes google a tam si nastavit, že chceš, aby ti vyjely jen velké obrázky, většinou pak s klidem obsáhnou celou stránku blogu a nemusíš dávat ten obrázek opakovat.

      Vymazat