neděle 24. května 2015

Mám v hlavě zmatek...

Ahoj.. V dnešním článku vám chci přiblížit moji momentální situaci, a tak trochu i to, proč nejsem moc aktivní (jak na blogu tak na youtube).


V poslední době se v sobě vůbec nevyznám...Někdy si ani neuvědomuji co dělám a jaké to může mít následky (ne že bych páchala zločiny, nebo dělala průšvihy ve škole, jedná se spíše o kamarády/kamarádky atd.). Nevím co vlastně chci..

Poslední dobou jsem strašně náladová. V hlavě se mi honí milion myšlenek. Některé jsou veselé, jiné zase ne. Musím říct, že ty špatné převažují...Chvíli jsem skleslá, a pak jako by mi přepnulo a normálně se směji se spolužáky/spolužačkami. No a takhle se to střídá.

Ještě jsem si všimla, že ztrácím smysl pro humor, pokud se jedná o vyrušování v hodinách. Nikdy mi to nevadilo a smála jsem se tomu s ostatními. Zjistila jsem, že mi to začíná strašně moc vadit a když se něco takového děje, tak už je sama okřiknu, ať toho nechají.

Mám prostě v hlavě zmatek...


Omlouvám se, jestli pro někoho byl tento článek o ničem a nezáživný, ale potřebovala jsem se z toho vypsat. V této situaci mám problém si v hlavě složit nějaký smysluplný článek.




Žádné komentáře:

Okomentovat